سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گردنبند طبی

گردن بند طبی

هدف از گردن بند این است که هنگام بهبودی از آسیب ، سر و گردن خود را پشتیبانی کند. ماهیچه های گردن مسئول نگه داشتن سر ، حفظ حالت طبیعی و حمایت و حرکت گردن هستند. اگر گردن شما آسیب دیده است ، به عنوان مثال ، هنگام ورزش یا تصادف رانندگی ، حرکت سر شما ممکن است باعث درد شود. بریس گردن طوری طراحی شده است که گردن شما را ثابت نگه می دارد تا به تسکین درد و ناراحتی تا بهبودی     کمک کند.

 

 

دلایل دیگری که ممکن است از گردن بند استفاده کنید


اگر به تازگی جراحی گردن انجام داده اید ، پزشک ممکن است از شما بخواهد تا زمانی که بافت های نرم گردن شما بهبود می یابند ، از گردنبند طبی استفاده کنید. اگر گردن درد دارید یا دچار گردن شده اید ، فوراً به پزشک خود مراجعه کنید. او دستورالعمل هایی را در مورد نحوه درمان آسیب به شما می دهد و به شما اطلاع می دهد که آیا گردن بند برای شما مناسب است یا خیر.



انواع گردننبند های طبی ارتوپدکالا

اگر دچار آسیب به گردن خود شده اید ، مشکلات مزمن دژنراتیو گردن یا وضعیتی به نام تنگی دهانه رحم (باریک شدن کانال نخاعی) دارید ، پزشک ممکن است پوشیدن یقه پلاستیکی سفت و محکم گردن را توصیه کند. این به گردن شما کمک محکمی می کند اما در جایی که گردن شما را لمس می کند به آرامی پد می شود. همچنین تهویه می شود تا گرما را برای حداکثر راحتی آزاد کند.


در صورت صدمات خفیف گردن یا گردن درد مزمن ، یقه نرم گردن رحم ممکن است تسکین دهنده باشد. یقه های فوم نرم گردن رحم راحت پوشیده می شوند و گردن شما را به خوبی حفظ می کنند. اگرچه آنها مانند یقه پلاستیکی سفت و محکم گردن پشتیبانی نمی کنند ، اما یادآوری این است که سر و گردن خود را خیلی سریع حرکت ندهید.


ممکن است پزشک برای تسکین درد و ترویج بهبود ، استفاده از گردن بند طبی را فقط برای مدت کوتاهی توصیه کند. استفاده طولانی مدت از آن می تواند باعث تنبلی عضلات گردن شما در اثر استفاده نادرست شود. پزشک در مورد مدت زمان استفاده از گردنبند طبی یا بریس گردنی به شما توصیه می کند.



سایر گزینه ها برای پشتیبانی از گردن


وقتی گردن درد دارید ، هنگام خوابیدن راحت می توانید راحت باشید. یک کوسن گردن می تواند در هنگام خواب از گردن شما حمایت محکم اما راحت کند. طراحی منحصر به فرد آن هنگام خوابیدن به گردن شما کمک می کند و در عین حال به حفظ تناسب دهانه رحم کمک می کند.


هنگامی که گردن شما به چیزی بیشتر از حمایت نیاز دارد ، گردن گرم/سرد محکم اما راحت گردن شما را می گیرد. آنها دارای یک بسته ژل هستند که در جیب روی پشت گردن قرار می گیرد. از بسته ژل می توان برای رساندن گرما یا سرما آرامش بخش به عضلات درد یا ملتهب گردن استفاده کرد. بلافاصله پس از آسیب ، پزشکان اغلب سرما را برای کاهش التهاب توصیه می کنند. پس از فروکش التهاب اولیه ، گرما ممکن است تسکین دهنده درد باشد. با پشتیبانی از گردن گرم/سرد ، یک اندازه برای همه مناسب است - فقط از اتصال Velcro برای تنظیم اندازه متناسب با گردن خود استفاده کنید.

تعدادی ساپورت و بریس برای نواحی مختلف بدن وجود دارد. با پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی خود در مورد نوع مناسب برای شما صحبت کنید.


این خلاصه فقط برای اهداف اطلاعات عمومی است و نباید به عنوان توصیه های پزشکی خاص تفسیر شود. شما باید برچسب محصولات را بخوانید. علاوه بر این ، اگر از داروها ، گیاهان دارویی یا مکمل های دیگر استفاده می کنید ، باید قبل از مصرف هرگونه داروی بدون نسخه ، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی واجد شرایط مشورت کنید زیرا ممکن است با سایر داروها ، گیاهان و محصولات تغذیه ای تداخل داشته باشد. در صورت داشتن بیماری ، از جمله بارداری یا شیردهی ، قبل از مصرف این محصولات باید با پزشک خود مشورت کنید. در صورت بروز عوارض جانبی فوراً با ارائه دهنده خدمات درمانی مشورت کنید.